insurance

Dokumentacja ubezpieczeniowa
Dokumentację ubezpieczeniową podzielić można na trzy grupy – dokumentacja zgłoszeniowa, rozliczeniowa i płatnicza. Ta pierwsza grupa dokumentów związana jest z rozpoczęciem działalności gospodarczej i koniecznością rejestracji tego faktu na podstawie dokumentów ZUS ZFA lub ZUS ZPA w ZUS-sie.

więcej...

filing_gabinet

Archiwa wyodrębnione
W myśl przepisów art. 29 Ustawy z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach do archiwów wyodrębnionych zalicza się archiwa Sejmu, Senatu, Prezydenta, Prezesa Rady Ministrów, Biura Bezpieczeństwa Narodowego, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Wywiadu, Centralnego Biura Antykorupcyjnego oraz Instytutu Pamięci Narodowej – Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu...

więcej...

xero

Kserokopie w archiwum
Proces kserokopiowania odbywa się jedynie przy użyciu kopiarki, jest o wiele tańszy aniżeli pozostałe techniki reprograficzne, ponieważ z reguły oryginał jest czarno-biały,  pozwala na zachowanie układu oryginału, a użytkownicy wolą zazwyczaj papierowe kopie niż mikrofilmy.

więcej...

porzadkowanie_dokumentacji

Porządkowanie dokumentacji
Porządkowanie akt polega na ułożeniu ich wewnątrz teczek w porządku przewidzianym w instrukcji kancelaryjnej oraz właściwym opisaniu teczek, a następnie ułożeniu ich w porządku ustalonym wykazem akt, przy czym akta kat. A należy dodatkowo przesznurować, ponumerować strony, a na okładce teczki wypisać kategorię i liczbę zawartych w teczce stron.

więcej...

 Strona  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10