Archiwistyka_tlo
Artykuły > Informatyka w archiwum > Archiwum Dokumentów Elektronicznych
Archiwum Dokumentów Elektronicznych


ADOK - Archiwum Dokumentów Elektronicznych, jedna z lepszych aplikacji tego typu na polskim rynku.


Moduł ADOK służy do archiwizowania wszelkiego rodzaju dokumentów tradycyjnych, zeskanowanych do postaci elektronicznej (format pdf, doc). Archiwizacja możliwa jest dzięki zastosowaniu specjalnej technologii, m.in. przy użyciu komponentów ActiveX. Tworzona dokumentacja elektroniczna jest często bardzo cenną informacją uzupełniającą, zaś sam proces, mający na celu dołączenie dokumentu wymaga minimalnego nakładu pracy i zajmuje niewiele czasu.

Stworzony za pomocą programu ADOK dokument elektroniczny można przechowywać bez narażania go na zniszczenie, kopiować, przenosić i udostępniać w wygodny sposób. Załącznik elektroniczny reprezentowany jest w programie ADOK jako odpowiedni wpis, przez co łatwo i szybko można go zlokalizować.

Program ADOK jest autorskim rozwiązaniem firmy ARISCO, tworzącej oprogramowanie dla jednostek budżetowych od 1989 r. Dzięki aplikacji ADOK archiwizacja dokumentów w postaci elektronicznej jest jeszcze szybsza i łatwiejsza.

Zapraszamy na www.arisco.pl 

15.03.2014
strzałka do góry