Zakład Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej UMK przy współudziale Stowarzyszenia Archiwistów Polskich, Oddział w Toruniu organizują w dniach 9-10 maja 2008 r. drugą międzynarodową konferencję archiwalną z cyklu „Wiosenne spotkania archiwalne” zatytułowaną: „Public relations w archiwach”.
Do udziału w tym przedsięwzięciu zaprosiliśmy Agencję ICD public relations z Torunia, przedstawicieli NDAP, SAP, MRA, pracowników archiwów z Europy Środkowowschodniej zajmujących się problematyką PR w archiwach, przedstawicieli polskiego środowiska archiwalnego, który szczególnie interesuje podjęta problematyka, a także, co dla nas bardzo ważne, specjalistów z zakresu komunikacji społecznej i public relations, którzy podzielą się swoją wiedzą teoretyczną i praktycznym doświadczeniem.
Zapraszamy również Państwa do wzięcia udziału w tej imprezie. Liczba uczestników z przyczyn logistycznych jest ograniczona i wynosi 60 osób.
Całe spotkanie podzieliliśmy na dwa bloki. Pierwszego dnia, tj. 9 maja (piątek), blok teoretyczny – referaty, komunikaty i postulaty. Drugiego dnia, tj. 10 maja (sobota), blok praktyczny – warsztaty poświęcone różnym kwestiom związanym z public relations. Każdy z uczestników może wziąć udział w dwóch warsztatach o różnej tematyce (decyduje kolejność zgłoszeń).
Zgłoszenia prosimy nadsyłać do 6 kwietnia br. na adres
- poczty tradycyjnej:
Zakład Zarządzania Dokumentacją i Informacji Archiwalnej UMK
Plac Teatralny 2a
87-100 Toruń
- poczty elektronicznej:
robert.degen@wp.pl
marja@his.uni.torun.pl
Opłata konferencyjna obejmuje udział w dwóch wybranych warsztatach, materiały konferencyjne, wyżywienie (2 obiady oraz kawa/herbata), koszt uroczystej kolacji, a także udział w fakultatywnej wycieczce w noc poprzedzającą konferencję pt.: „Toruń nocą”.
Opłata wynosi 200 zł i należy ją wpłacić do 31 marca na konto:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Toruń
Bank Millenium SA Warszawa
45 1160 2202 0000 0000 3174 8579
z dopiskiem „Public ralations w archiwach” oraz imieniem i nazwiskiem uczestnika konferencji oraz nazwą instytucji.
Uczestnicy konferencji są zobowiązani do indywidualnej rezerwacji miejsc noclegowych. Dokonaliśmy jednak wstępnej rezerwacji, ważnej do 2 marca, w Hotelu Uniwersyteckim, gdzie będą odbywały się wszystkie imprezy konferencji, łącznie z obiadami i imprezami towarzyszącymi: http://www.umk.pl/oferty/hotel/
Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej www.arch.umk.pl
i http://www.umk.pl/badania/konferencje/ oraz bezpośrednio u organizatorów: marja@his.uni.torun.pl, robert.degen@wp.pl, a także pod nr tel.: (056) 611-37-33.