Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej przejmuje całość zadań związanych z udzielaniem informacji o miejscach przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej przedsiębiorców.
Z dniem 1 sierpnia 2012 r. Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej przejęło całość zadań związanych z udzielaniem informacji o miejscach przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców.
APDOP przejęło też administrowanie ogólnopolską bazą danych Miejsca Przechowywania Dokumentacji Osobowej i Płacowej Pracowników (na podstawie decyzji nr 17 Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych z dnia 13 lipca 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie nadania statutu Archiwum Państwowemu Dokumentacji Osobowej i Płacowej)
W związku z tym zapytania w sprawach miejsc przechowywania dokumentacji osobowej lub płacowej, a także wnioski dotyczące potwierdzenia okresów zatrudnienia i wysokości wynagrodzenia na podstawie tej dokumentacji należy kierować pod adresem:
Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej
ul. Stefana Okrzei 1
05-822 Milanówek
lub adres e-mailowy:
udostepnianie@apdop.gov.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
kancelaria@apdop.gov.pl Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
Archiwum Państwowe Dokumentacji Osobowej i Płacowej udziela również informacji telefonicznych pod numerami:
+48 (22) 635 68 22,
+48 (22) 724 78 72,
+48 (22) 724 76 05,
+48 (22) 724 76 79
Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych z dniem 1 sierpnia 2012 zaprzestaje udzielania informacji w zakresie miejsc przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej. Korespondencja w tych sprawach, która wpłynie do NDAP po dniu 31 lipca 2012 r. będą przekazywana do APDOP w Milanówku celem załatwienia według właściwości.
Źródło: http://www.archiwa.gov.pl/