" [...] Konferencja Zarządzanie dokumentacją. Dokument elektroniczny w administracji publicznej i wymiarze sprawiedliwości ma stanowić forum wymiany myśli oraz spostrzeżeń zarówno praktyków, jak i teoretyków zajmujących się na co dzień dokumentem elektronicznym oraz e-usługami publicznymi. Zaproszenie na to naukowe wydarzenie kierujemy nie tylko do urzędników i przedstawicieli wymiaru sprawiedliwości bieżąco zarządzających dokumentami, ale również informatyków i archiwistów. Ci ostatni w przyszłości na masową skalę będą musieli nauczyć się zarządzać dokumentacją elektroniczną. [...] "
Propozycje wystąpień w języku polskim należy nadsyłać do dnia 30.04.2024
Propozycje wystąpień należy nadsyłać wyłącznie w formie elektronicznej na maila konferencyjnego: konferencjahap@usz.edu.pl
Wystąpienia powinny mieć jasno sprecyzowany cel i problem badawczy a ich treść musi odpowiadać tytułowi.
Organizatorzy Konferencji na podstawie nadesłanych propozycji tematów zadecydują o przyjęciu zgłoszonych referatów na konferencję
Zgłoszenia należy dokonać elektronicznie na stronie internetowej hap.usz.edu.pl
Warunkiem uczestnictwa jest dokonanie opłaty konferencyjnej w wysokości:
– 200 zł: kwota z VAT obejmuje uczestnictwo w konferencji, materiały konferencyjne, wyżywienie (przerwy kawowe, obiad).
Organizatorzy przewidują zwrot kosztów podróży dla prelegentów (klasa budget).
Wycofanie się z udziału w konferencji po 30.04.2024 skutkuje brakiem możliwości zwrotu opłaty konferencyjnej.
Konferencja odbędzie się w trybie stacjonarnym.
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmian regulaminu i terminów w harmonogramie Konferencji.
(dostęp z 12.04.2024)