"Piętrzące się stosy dokumentów, których przybywa z każdym miesiącem i widmo urzędowej kontroli to zestaw, który przysparza stresu każdemu przedsiębiorcy. By zyskać pewność, że firmowa dokumentacja jest odpowiednio archiwizowana, niektórzy przedsiębiorcy decydują się na zatrudnienie pracownika na etacie archiwisty. Generuje to jednak dodatkowe, niemałe przecież, koszty, wymaga stworzenia i wyposażenia stanowiska pracy, a dodatkowo z każdym miesiącem zabiera coraz większą przestrzeń biura. Nie bez znaczenia jest też fakt, iż archiwistów z wykształceniem i niezbędnym do skutecznego wykonywania obowiązków na rynku po prostu brakuje – i nic nie wskazuje na to, aby sytuacja ta miała się w najbliższych latach zmienić. A dokumenty do archiwizacji gdzieś przecież trzeba przechowywać, w odpowiednich warunkach i przez wymagany prawem czas. Czy więc archiwista do wynajęcia to rozwiązanie bolączek dotyczących archiwizowania dokumentów firmowych? [...] '