Współczesny..., Podręcznik dla studentów specjalności Komunikacja urzędowa i biznesowa, red. Dorota Filar, wyd. UMCS, Lublin 2013, ss. 414
Publikacja w wersji elektronicznej.
"Jednym z najbardziej wartościowych „towarów” jest dziś
sprawnie skonstruowana i szybko dostarczona informacja. Dotyczy
to także działań marketingowych: zauważalne jest stopniowe przeno-
szenie akcentu z konkurowania za pomocą klasycznych instrumentów
promocji (cena, jakość) na konkurowanie w sferze informacji. Zła dys-
trybucja informacji usuwa podmiot na margines rynku. Komunikacja
marketingowa staje się zatem walką o zaistnienie i przetrwanie w świadomości odbiorców. [...] "
http://dlarynkupracy.umcs.pl/wp-content/uploads/2011/02/wspolczesny-marketing1.pdf
(dostęp z 6.12.2022)
Współcześnie w archiwach, głównie państwowych, coraz większą wagę przywiązuje się do komunikacji oraz public relations. Wspólcześnie też najskuteczniejszą formą reklamy jest reklama kontekstowa i w mediach społecznościowych (FacebookAds, GoogleAds, reklama na Instagramie itd.)
Przy okazji warto też, moim zdaniem, zajrzeć tutaj:
https://www.archiwistyka.pl/artykuly/prawne/1930
(dostęp z 6.12.2022)