Archiwistyka_tlo
Artykuły > O serwisie > Nowe funkcje w panelu administracyjnym dla firm
Nowe funkcje w panelu administracyjnym dla firm

Szanowni użytkownicy panelu dla firm (CMS). Regały, szafki, skanery, czytniki, programy komputerowe do archiwum i inne. Już teraz mogą pojawić się w dziale "Produkty". Oprócz danych firmy, które wypełnili Państwo podczas rejestracji konta mają Państwo również możliwość BEZPŁATNEGO dodania:  


- elementów graficznych firmy (logo), dzięki którym w katalogu branżowym Państwa oferta będzie atrakcyjniejsza,
- produktów/ usług firmy (maksymalnie 5). W ramach opisu każdego produktu należy dodać element graficzny oraz przydzielić produkt do odpowiedniej grupy, dzięki której produkt będzie odpowiednio filtrowany w wyszukiwarce produktów oraz pojawi się w dziale "Produkty" na stronie głównej.
- opisu działalności. Prosimy o przybliżenie internautom oraz potencjalnym klientom historii Państwa firmy oraz jej osiągnięć. PROSIMY NIE OPISYWAĆ PRODUKTÓW W TEJ ZAKŁADCE - DO TEGO CELU ZOSTAŁA STWORZONA ZAKŁADKA "PRODUKTY/ USŁUGI"! Wypełnienie opisu działalności jest warunkiem koniecznym do ukazywania się firmy w dziale "Firmy" na stronie głównej.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub problemów, prosimy o kontakt z administratorem portalu.

 

25.04.2007
strzałka do góry