Archiwistyka_tlo
Katalog produktów branży archiwistycznej

Obrazek produktu
OFFICE CONSULTING
Afrykańska 16e lok. 6
03-966 Warszawa
telefon: 022 6723243
fax: 022 6723243
Zadaj pytanie
Regały do biura i archiwum
Kupując regały, kupujemy miejsce na składowanie dokumentów. Możemy kupić regały, w których będzie więcej miejsca na dokumenty, dotyczy to zarówno regałów stacjonarnych jak i przesuwnych. W regale o tej samej wysokości może być zamontowane 9 półek, albo 7. Zależy to od : • metod układania dokumentów • wymiarów wewnętrznych regałów. Jeżeli długość powierzchni nośnych regałów wynosi 50 mb, to w pierwszym przypadku całkowita powierzchnia użytkowa regałów wyniesie 450 mb (50mb x 9), a w drugim – 350 mb (50mb x 7), to znaczy będzie mniejsza o 22%. Jak kupić regały w których będzie więcej miejsca na dokumenty ? Aby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba spojrzeć na dokumentacje i ustalić metody ich umieszczenia w regałach, a następnie opracować projekt regałów. OFFICE CONSULTING oferuje : • opracowanie projektów regałów i planów ich rozmieszczenia • regały CONSTRUCTOR : • stacjonarne • przesuwne z napędem korbowym lub elektrycznym. Dostawy i montaż regałów realizuje firma działająca na rynku od 1996 r., a gwarancja na regały wynosi 3 lata. Regały Firmy CONSTRUCTOR są stabilne i funkcjonalne, dostępne w wielu wymiarach i opcjach. Dzięki mocnej konstrukcji ich nośność jest bardzo wysoka, a szeroka gama akcesoriów jest dodatkową zaletą. Ściany boczne standardowo są zamknięte, mogą być wyposażone w dodatkową perforację w celu zapewnienia optymalnej wentylacji składowanych dokumentów. Elastyczność regałów wynika z łatwego sposobu ustawienia, rozbudowy. Dane techniczne : Wysokość : od 914 do 2994 lub 3990mm (element rozszerzający) ze skokiem co 40mm Głębokość: 200, 250, 270, 300, 320, 350, 370, 390, 400, 450, 500, 600, 700, 800mm Długość sekcji: 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1250mm Obciążenia: Maksymalne dopuszczalne obciążenie półki użytkowej do 175kg (obciążenie musi być rozłożone równomiernie) Regulacja zawieszenia półek co 20mm. Ponadto OFFICE CONSULTING oferuje : • wyposażenie do archiwizacji dokumentów -kartony archiwizacyjne, spinacze dokumentów -profesjonalne systemy archiwizacji -różnorodne teczki i pojemniki • opracowanie : - projektów organizacji archiwum - instrukcji organizacji archiwum • szkolenia i instruktaże • doradztwo organizacyjne.
strzałka do góryaaaaaaaaaaaaa